שיקום של זוגיות במשבר

גזע.png

הכותרת 'זוגיות במשבר' מטעה לפעמים. כי ניתן לחשוב שהכוונה לזוגיות שחווה אירועים קשים שבאים לידי ביטוי בכעסים, התפרצויות ומריבות יומיומיות, או לחילופין נתק משמעותי בין שני בני הזוג. אבל זה ממש לא כך! 'זוגיות במשבר', זו זוגיות שאינה משביעה את רצונם של כל אחד מבני הזוג, זו זוגיות שבמקום להיות מקום שמעניק אנרגיה, עידוד, ביטחון והערכה הופכת להיות עוד 'נטל' ברשימת המטלות היומיומית, עוד אתגר שצריך להתמודד איתו. וכאשר זו התמונה המשקפת את הקשר הזוגי, זה בהחלט מצב שנכנס תחת הכותרת 'זוגיות במשבר'.

בלא מעט מקרים שעונים לתיאור הקודם אפילו חלקית, התפיסה אצל לפחות אחד מבני הזוג היא: "אין מה לעשות, הוא התיקון שלי. זה הבן אדם! מה אני יכולה לשנות אותו?" כאילו זו גזירת שמים ואין לנו אלא לקבל אותה באהבה. אבל ממש לא! זו לא גזירת שמים. ההפך, התורה מצווה אותנו לפעול ולהשתדל ואפילו לרדוף את השלום את האחווה את הרעות ואת השמחה בין איש לאשתו.

הניסיון מוכיח שההשתדלות הכי אפקטיבית ומהירה בשיקום זוגיות במשבר, זה תהליך של יעוץ מלווה באיש מקצוע, רוב מכריע של זוגות איתם עבדתי בהליך ממוקד וקצר מועד של שיקום זוגיות במשבר, כבר אחרי מספר פגישות קטן דיווחו על שינוי באווירה ובתחושה הרגשית בין שני בני הזוג. גם אתם יכולים וגם לכם מגיע חיי זוגיות שיש בהם 'קורת רוח', במקום חיי זוגיות שיש בהם 'מורת רוח'.

עשו איפוא את ההשתדלות הפשוטה, צרו קשר ובואו להליך חוויתי של שיח ובירור בתחום המשמעותי, אולי הכי חשוב לכם וזה הקשר הזוגי שלכם, התוצאות הן מהירות ומשפרות את איכות החיים שלכם בכל המובנים ובעצם תוצאות התהליך הייעוצי ביניכם, עשויות להכניס במהרה את השכינה לביתכם.

מעונינים לקבל יעוץ ועזרה בתחום שיקום של זוגיות במשבר

פנו אליי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם